Αν είστε στο μάρκετινγκ και
στις πωλήσεις ακινήτων, πιθανότατα έχετε ακούσει τον όρο Μεσιτικό Πρόγραμμα CRM. Ξέρετε τι είναι ένα CRM και πώς να το
χρησιμοποιήσετε για να κάνετε την επιχείρησή σας πιο κερδοφόρα;
Ένα CRM είναι ένα λογισμικό που έχει σχεδιαστεί
ειδικά για τη Διαχείριση Σχέσεων Πελατών. Το λογισμικό CRM που γίνεται για
επαγγελματίες ακίνητης περιουσίας και
συνήθως περιλαμβάνει ισχυρές
τεχνικές μάρκετινγκ όπως αυτή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να διατηρείτε
επαφή και να καλλιεργείτε τη σχέση σας
με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας.
Η χρήση ενός πακέτου CRM ξεκινάει συνήθως μέσω
διαδικτύου
(Ε-Agents Μεσιτικό
πρόγραμμα). Μόλις ένας κάτοχος έρχεται σε
επαφή με έναν μεσιτικό γραφείο, το CRM έχει ρυθμιστεί ώστε να διατηρεί επαφή
χρησιμοποιώντας αυτόματους ανταποκριτές, μέσω
email. Μια σειρά μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να έχουν
συνταχθεί εκ των προτέρων και να σταλούν
από ‘’οδηγούς’’ σε μια σταθερή ακολουθία
για να αναπτύξουν μια πρώτη επαφή καθώς και να κερδίσουν τη εμπιστοσύνη των
δυνητικών πελατών.
Σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας,
οι κλήσεις μεταφέρονται στον επικεφαλής μέσω ενδοεπικοινωνίας συνεργατών
που διαθέτει το λογισμικό για να βοηθήσουν στη μετατροπή της επαφής του
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία είναι λιγότερο προσωπική, σε τηλεφωνική
κλήση, η οποία είναι πιθανότερο να οδηγήσει σε συμφωνία. Οι μεσίτες που αναλαμβάνουν τηλεφωνική κλήση θα πρέπει
να είναι σε θέση να κλιμακώσουν τη σχέση σε συμφωνία πρόσωπο με πρόσωπο για να ξεκινήσουν τη διαδικασία αγοροπωλησίας
ενός ακινήτου.
Από την άποψη του μεσίτη, ένα CRM για ακίνητα
αποτελείται όχι μόνο από το λογισμικό για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας
επικοινωνίας αλλά και από το περιεχόμενο
των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που κάνει τη ν ουσιαστική ανάπτυξης της
σχέσης. Ο μεσίτης συνήθως λαμβάνει τακτικές ενημερώσεις από το λογισμικό
σχετικά νέα ακίνητα, νέες ζητήσεις κτλ μέσω της λειτουργίας του πίνακας
αυτόματης ενημέρωσης, καθώς και εργασίες που
πρέπει να εκτελούνται σε καθημερινή βάση
όπως εισαγωγή από το Microsoft Outlook (Ραντεβού, Επαφές, Εργασίες,
e-mails) .
Οι ευκολίες τις οποίες παρέχει το μεσιτικό
πρόγραμμα σε ένα κτηματομεσιτικό γραφείο είναι πολλές και τα οφέλη ακόμη
περισσότερα. Το γεγονός της συνεχόμενης λειτουργίας του προγράμματος 24 ώρες το
24ωρο , 7 ημέρες την εβδομάδα το καθιστά το νούμερο ένα βοηθητικό εργαλείο ενός
μεσιτικού γραφείου αφού ανά πάσα στιγμή μπορείτε να εκτελέσετε όποια λειτουργία
επιθυμείτε από οπουδήποτε.
Το ποσοστό επιτυχίας του μάρκετινγκ με τη χρήση ενός λογισμικού CRM προέρχεται πάντα από το συνδυασμό της τεχνολογίας και της ανθρώπινης εξειδίκευσης στον κτηματομεσιτικό κλάδο. Ένα καλά σχεδιασμένο CRM για ακίνητα μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τα ποσοστά και τους αριθμούς πωλήσεων για τους κτηματομεσίτες.