Μόλις ξεκινήσαμε την επιχείρησή μας και θέλουμε να γνωστοποιήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο κοινό, ώστε να αποκτήσουμε τους πρώτους μας πελάτες. Στην εποχή που διανύουμε κάτι τέτοιο είναι πολύ απλό, εύκολο και γρήγορο.
Η διαφήμιση στη Google μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή μας να δημιουργήσει ένα ευρύ πελατολόγιο και να αυξήσει το ήδη υπάρχον. Με ποιον τρόπο; Δημιουργώντας μια διαφήμιση μέσα στην πλατφόρμα της Google, η μηχανή αναζήτησης αναγνωρίζει τις λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες, προβάλλοντας στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων όσες σχετικές εταιρείες έχουν πληρώσει για τη διαφήμισή τους στο Google.
Έτσι λοιπόν όταν κάποιος αναζητάει τις δικές σας υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, μέσα στα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης θα εμφανιστεί και η δική σας επιχείρηση.
Ένας ακόμα σύγχρονος τρόπος διαφήμισης:
Τα τελευταία χρόνια έχουμε εξοικειωθεί και με τις διαφημίσεις ακόμη περισσότερο μέσω των YouTube Ads. Οι διαφημίσεις αυτές παίζουν στην αρχή, κάθε φορά που ο χρήστης επιλέγει να ανοίξει και να δει κάποιο βίντεο. Μάλιστα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος μέσα σε ένα λεπτό να παρουσιάσουμε την επιχείρησή μας προβάλλοντας ένα σύντομο βιντεάκι στο κοινό.
Οι διαφημίσεις στο Youtube αν και μπορεί κατά κοινή ομολογία να θεωρούνται εκνευριστικές, η αλληλεπίδραση φαίνεται να αγγίζει το 62%. Έτσι, αν θέλουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στον διαδικτυακό κόσμο μπορούμε να συνδυάσουμε και αυτού του είδους την διαφήμιση.
Τέλος, οι διαφημίσεις στο Youtube είναι ιδανικές όταν θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα νέο προϊόν ή μια προσφορά στις υπηρεσίες μας μέσα σε μόνο μερικά δευτερόλεπτα.
Προχωρώντας σε αυτούς τους δυο συνδυαστικούς τρόπους διαφήμισης, μπορούμε να αυξήσουμε σημαντικά τους πελάτες μας. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο αυτό, αφού πάντα παίζει σημαντικό ρόλο μια όμορφη και καλά στημένη ιστοσελίδα.
Έτσι, πριν προχωρήσουμε στη δημιουργία διαφημίσεων, ας προσέξουμε αν η ιστοσελίδα μας έχει τα κατάλληλα χρώματα, το ιδανικό μέγεθος γραμματοσειράς και γραφικά τόσα όσα χρειάζονται για να δώσουν ζωντάνια χωρίς υπερβολή. Η εικόνα εξάλλου είναι το πρώτο πράγμα που προσέχουμε όταν επισκεπτόμαστε έναν ιστότοπο.
Έπειτα, δίνουμε βάση στο κομμάτι της πλοήγησης. Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου εγκαταλείπουν μια ιστοσελίδα όταν δυσκολεύονται να πλοηγηθούν στο μενού της ή όταν αυτή αργεί να φορτώσει. Κάτι τέτοιο δεν θα το θέλαμε για τη δική μας επιχείρηση φυσικά.
Το πλέον βασικό μέρος σε ό,τι αφορά και τη διαφήμιση που θα φτιάξουμε στη Google είναι οι λέξεις – κλειδιά. Θα πρέπει να ορίσουμε για την ιστοσελίδα της επιχείρησής μας κάποιες λέξεις – κλειδιά που θα περιγράφουν επαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Αν δεν είμαστε εξοικιωμένοι με την τεχνολογία, καλό θα είναι να απευθυνθούμε σε έναν ειδικό πάνω σε θέματα digital marketing.
Με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε την Google να μας εντοπίσει και να μας προβάλλει σε όσους χρήστες κάνουν αναζήτηση στην πλατφόρμα χρησιμοποιώντας τις ίδιες λέξεις – κλειδιά με αυτά που έχουμε ορίσει κι εμείς για την ιστοσελίδα μας.
Προσέχοντας τα παραπάνω σημεία είμαστε έτοιμοι να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας με τον πιο σωστό τρόπο στην μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη πλατφόρμα αναζήτησης.