Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και η Ραφήνα ως 2ο επιβατικό λιμάνι της χώρας, καλείται και πάλι να επωμιστεί μεγάλο φορτίο ταξιδιωτών καθώς και να δεχτεί επισκέπτες στις παραλίες και στα μαγαζιά της.
Το υπουργείο υποδομών ετοιμάζεται να δημοσιεύσει τεύχη δημοπράτησης για την επέκταση του προαστιακού σιδηρόδρομου έως το λιμάνι και να ακολουθήσει η επέκταση της Αττικής οδού. Έργα τα οποία εάν έχουν τα κατάλληλα ποιοτικά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά θα βελτιώσουν την καθημερινότητα μας. Μέχρι όμως να γίνουν όλα αυτά πραγματικότητα, ο Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας οφείλει να ελλιμενίζονται στο λιμάνι, αριθμός πλοίων, ικανός να εξυπηρετηθεί από το οδικό δίκτυο και σε συνεργασία με τον Δήμο να φροντίσουν για την σωστή κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων.
Σήμερα όμως ερχόμαστε αντιμέτωποι με τους παράγοντες που διοικούν αυτό το τόπο με νοοτροπία βλαχοδήμαρχου και αυταρχικότητα Κιμ Γιονγκ Ουν ! Με το έτσι θέλω , δηλαδή με απόφαση κατά πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου και χωρίς να έχει εγκριθεί από την αρμόδια τροχαία Αγίας Παρασκευής κάποια συγκοινωνιακή μελέτη, κλείνουν αυθαίρετα και παράνομα την οδό Βασιλέως Παύλου, απειλώντας με έμφραγμα την πόλη μας.
Η Ραφήνα δεν είναι η “Άνω Ραχούλα” για να πεζοδρομεί με το έτσι θέλω ο κάθε τοπικός άρχοντας τους δρόμους, σκεπτόμενος προφανώς και σύμφωνα και με την όποια κουλτούρα του, νέους χώρους για πανηγύρια και κλαρίνα.
Τι θα είχε γίνει αν το καλοκαίρι της 23ης Ιουλίου 2018 την ώρα που άνθρωποι και σπίτια καιγόντουσαν και τα πλοία αποβίβαζαν αυτοκίνητα, ήταν κλειστός και αυτός ο δρόμος ;
Όλοι θέλουμε πεζόδρομους, αλλά πρώτα πρέπει να έχει εξασφαλιστεί η ορθή και ασφαλής κυκλοφορία των οχημάτων. Αν πράγματι, έπειτα από 5 χρόνια δημαρχίας, υπάρχει ξαφνική ευαισθησία για τους πεζούς και τους περιπατητές, γιατί δεν φροντίζεται για την αναβάθμιση των υπαρχόντων ανεπαρκών πεζοδρομίων και την πρόσβαση αυτών από ΑΜΕΑ και ηλικιωμένους;
Για αυτό ζητούμε από τον κύριο Μπουρνούς και την παρέα του, να αποκαταστήσουν άμεσα την ροή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Βασιλέως Παύλου πριν γίνει ανεπανόρθωτη ζημιά.
Τα πρώτα θύματα αυτής της παράνομης και παράλογης παρέμβασης είναι πρώτα οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες και κατόπιν οι επισκέπτες και οι ταξιδιώτες.
Όταν με το καλό θα έχουμε αποκτήσει νέους οδικούς άξονες πρόσβασης στη πόλη, προαστιακό σιδηρόδρομο κ.τ.λ, τότε ΝΑΙ, να πραγματοποιήσουμε πεζοδρομήσεις, ποδηλατοδρόμους και εγκεκριμένες παρεμβάσεις στο κέντρο της Ραφήνας, για να απολαμβάνουν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες. Μέχρι τότε όμως είναι αναγκαίο να παραμείνουν οι δρόμοι ανοιχτοί, να δημιουργηθούν νέοι χώροι πάρκινγκ και σωστή λειτουργία συστήματος στάθμευσης.
Δαμιανός Φαφούτης
Επικεφαλής “Συμμαχία Δημιουργίας”