Αναγκαία θεωρεί την άμεση σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου για το master plan του λιμανιού της Ραφήνας, ο π. αντιδήμαρχος Χρήστος Τσεμπέρης:
”Επειδή η συζήτηση για την ουσία της ΣΜΠΕ του μαστερ πλαν του Λιμανιού της πόλης μας δεν μπορεί να περιορίζεται σε αναρτήσεις και διαδικτυακό «διάλογο», ούτε μπορεί πολύ περισσότερο να κρυφτεί πίσω από βολικές ηχηρές σιωπές:
– η Διοίκηση του Δήμου οφείλει άμεσα να ζητήσει τη σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου, με διευρυμένη συμμετοχή πολιτών, φορέων, συλλογικοτήτων και φυσικά της διοίκησης του ΟΛΡ, των μελετητών, ή και του ΤΑΙΠΕΔ , ώστε να αναλυθεί δημόσια το νέο μαστερ πλαν, να απαντηθούν ερωτήσεις και βεβαίως να καταγραφούν οι θέσεις ΟΛΩΝ των Δημοτικών Παρατάξεων και των Δημοτικών Συμβούλων.
Αν για κάποιο λόγο δεν θέλει ή κωλυσιεργεί η Δημοτική Αρχή (που σε καμιά περίπτωση δεν το πιστεύω) οφείλει να αναλάβει άμεσα την πρωτοβουλία η αντιπολίτευση , να συνυπογράψει όλη και να ζητήσει ειδική συνεδρίαση.
Δεν χωρούν εδώ υπεκφυγές, σιωπές, μικροπαραταξιακές ή μικροκομματικές λογικές.
Υπάρχει ολόκληρος κυκλοφοριακός σχεδιασμός στη ΣΜΠΕ του Λιμένα που αφορά την πόλη και μεταξύ άλλων προβλέπει από Ανισόπεδο Κόμβο (!!!) μέχρι διαπλατύνσεις, εναλλακτικές οδούς διαφυγής, 3οροφο πάρκινγκ, τις επεκτάσεις Αττικής Οδού και προαστιακού και τόσα άλλα, τα οποία ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να προτείνονται για την πόλη χωρίς την πόλη.
Προφανώς το λιμάνι μεγαλώνει, οφείλει να εκσυγχρονιστεί, να βελτιωθεί. Όχι όμως ερήμην ή ως βραχνάς της πόλης.
Προφανέστατα έχει και σημεία θετικά, ζητήματα για την εύρυθμη λειτουργία του, έστω και ως ευχολόγιο αντιλαμβάνεται την ασφυξία που προκαλούν στην πόλη οι ταυτόχρονες αφιξοαναχωρήσεις των πλοίων, προβλέπει την ηλεκτροδότηση των πλοίων που ελλιμενίζονται, «οχυρώνεται» στον καιρό, «μεγαλώνει» όμως ανησυχητικά πολύ για το μέλλον και εχει μια πολύ συζητήσιμη άποψη για το τι σημαίνει αειφορία στην ανάπτυξη…
Δεν χρειάζονται μηδενιστικές λογικές ή δαιμονοποιήσεις. Είναι η εύκολη λύση, αλλά η λάθος λύση. Χρειάζεται αναλυτική συζήτηση, συνεννόηση, σχεδιασμός που να λαμβάνει υπόψη κάθε παράγοντα.
Η στάση οφείλει να είναι ενιαία με μοναδικό γνώμονα την πόλη με το λιμάνι της, την κοινωνία, τον πολίτη. Έτσι μόνο πάμε μπροστα.” καταλήγει η ανάρτησή του.